Pysytään piilossa

Anonyymia pohdintaa naiseudesta, sen odotuksista sekä siihen liittyvistä ilmiöistä. Sekä muuta siihen viittaavaa.

21.9.06

Poliittista syrjimistä

Kuulun erääseen puolueeseen. Kuulun siksi, että toisen puolueen (Keskusta) jäsenet syrjivät minua työhönotossa uskonnottomuuteni vuoksi. Liityin toiseen puolueeseen ryhtyäkseni vastapainoksi Keskustalle, joka edustaa minulle tällä hetkellä rasismia ja pahuutta. Tämä ei ollut ensimmäinen kerta kun minua syrjittiin uskonnottomuuteni vuoksi, mutta räikein. Muutamat ihmiset ovat kieltäyneet olemasta kavereitani uskonnottomuuteni vuoksi, mutta niin pinnallisiin ihmisiin ei kannatakaan tuhlata aikaa.

Yritän olla siis vastapainona, koska se tuntuu tällä hetkellä ainoalta asialta jonka voin tehdä. En silti tunne kuuluvani tähän puolueeseen, vaikka se on lähinnä arvojani. On niin paljon asioita joita en allekirjoita. Olen myös huomannut sen, että olen ajattelut uskontoa ja politiikkaa samalla tavalla; Ne ovat ihmisten yksityisasioita. Ikävä kyllä tuo ajatus ei tunnu käytännössä toimivan, mutta tunnen edelleen inhotusta poliittisia pamfletteja kohtaan.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home