Pysytään piilossa

Anonyymia pohdintaa naiseudesta, sen odotuksista sekä siihen liittyvistä ilmiöistä. Sekä muuta siihen viittaavaa.

1.5.06

Vapun viettämistä

Minulla ei ollut suunnitelmia vapulla ja hyvä niin. Päädyin viettämään ne sairaana sängyn pohjalla. Huono olo ilman hauskanpitoa. Tänään pystyy jo koneella olemaan, mutta en ole vielä tarpeeksi kunnossa, jotta viitsisin liikkua sen vertaa että menisin ulos.

Vaput ovat kuitenkin yleensä varsin ahdistavia. Jos jossain sanotaan, että vapuna "täytyy pitää hauskaa" niin vastarannan kiiskinä pistän vastan. Minähän en pidä hauskaa vappuna jos muualta niin sanotaan. Toisaalta minulla ei ole koskaan vappuna mitään tekemistä, joten hauskan pito on aika hankalaa.

Vappuna nousee myös esille se, että olen nautiskelijoita enkä hauskanpitäjiä. Minä haluan mielummin kuluttaa päiväni nautiskellen kivoista jutuista, mitä olla aktiivinen ja lähteä kaupungille ryyppäämään. Tämän vuoksi minut löytää aina parhaiten perjantai-iltaisin tietokoneeltani mitä mistään baarista. Baari on kaukana kotoa, se savuisa ja meluinen. En miellä sitä nauttimiseen. Hauskanpitoonkin vain siinä ja siinä. Tietokone, vaikka onkin työn väline, on myös loistava vapaa-ajan kuluttamiseen.

1 Comments:

Blogger Näkymätön tyttö said...

Kuulostaa minun vapultani, tosin (toivottavasti) ilman angstia ja itkua. Parempi kai näin kuin angsti ja itku vapun sekoilujen jälkeen.

8:22 AM  

Post a Comment

<< Home