Pysytään piilossa

Anonyymia pohdintaa naiseudesta, sen odotuksista sekä siihen liittyvistä ilmiöistä. Sekä muuta siihen viittaavaa.

13.4.06

Seksiä? Ei kiitos...

Häpeällisin salaisuuteni on se, että olen neitsyt.

Takana on suhteita. Epäonnistuineita sellaisia, koska minä olen näiden asioiden kanssa niin lukossa.

Ehkä osa syystä on valtava painostus. Media, poikakaveri, sukulaiset, kaverit... kaikki odottavat että olen seksuaalisesti aktiivinen. Sellainen normaali nuori nainen, joka viihtyy lakanoidenkin välissä. Toivoisin, että voisin unotaa asian ja antaa ikävien hetkien unohtua, mutta siihen törmää liiaksi. Minulle seksi ja seksuaalisuus ei ole vielä mikään nautinnon aihe. Se on velvollisuus johon on kyettävä ollakseen normaali.

Vaikka en edes pyrkisi olemaan normaali, niin tämä on alue, jolla ihmiset eivät odota epänormaliuutta (ainakaan minun kohdallani). Kamalinta olisi päätyä taas seurustelemaan ja taas tuntea se kamala paine siihen, että pitäisi, pitäisi ja pitäisi. En edes välitä haleista eikä suutelu innosta.

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Minkä ikäinen oikein olet?

4:09 AM  
Blogger http mistress said...

Sanotaan vaikka näin, että reilusti yli 20

10:48 PM  
Anonymous Anonymous said...

No hätä! Mä olin kanssa reilusti yli 20 ennesku harrastin eka kerran seksiä. Odotin siihen asti kunnes löysin ihmisen joka kunnioitti päätöstäni odottaa että olen valmis siihen. Enkä kadu yhtään! Kukaan, joka painostaa ei ole sen arvoinen!

7:48 PM  
Blogger http mistress said...

Kiitos :)

2:52 PM  
Anonymous Anonymous said...

Pystyn samaistumaan kirjoitukseesi. Sen enempää yksityiskohtia latelematta. :)

1:22 PM  
Anonymous Anonymous said...

Neitsyt?! Kauheeta!! ;D

Valitettavasti tää maailma on noissa asioissa niin pakkomielteinen, että helppoa ei varmaan oo..

Ite pidän juttua niin merkittävänä että mielestäni se kuuluu asiaan vasta kun on valmis sitoutumaan jonkun kanssa niin tosissaan että menee naimisiin, ja vasta sen jälkeen. Tunteiden vallassa sitä kun voi tehdä kaikenlaista, ja tää maailma on tunteista ihan sekaisin, viisaus loistaa poissaolollaan.

6:15 PM  
Anonymous Anonymous said...

Minua ihmetyttää termi "harrastaa seksiä". Ihan tosi boooring harrastus.
Ja mikä kiire on kaikilla seksin pariin. Kun sinne menee, ei ole paluuta. Joutuu alvariinsa vehtaamaan. Aivan typerää.
Sitä paitsi seksi on hienoa, kaunista, kivaa sen oikean kanssa. Mutta voihan olla, ettei sitä oikeaa koskaan löydy.
Tai sitä etsii väärästä sukupuolesta ja soimaa itseään, kun ei kiinnosta halit eivätkä suukot. No ei kai, kun se on väärä laji. En minäkään innostu kissanpennuista tai kaloista. Toista lajia, nääs.
Be yourself, anna itsellesi aikaa, niin sinulle valkenee.

2:37 PM  
Anonymous maire said...

Mä olin mun miehen eka. Ja kun mies pääsi asiasta jyvälle niin nyt se on innoissaan ja haluja löytyy vaikka kuinka. Ehkä se oli kiinni vaan siitä, että tarvittiin oikeanlainen henkinen yhteys ennen fyysistä yhteyttä.

Kuten Kaksin-sarjakuvassa joskus todettiin: "jokaisen hyvä ei ole yhenlainen". Toiset tykkää, toiset ei. Ja seksi on yksinkin ihan kivaa.

12:59 PM  

Post a Comment

<< Home