Pysytään piilossa

Anonyymia pohdintaa naiseudesta, sen odotuksista sekä siihen liittyvistä ilmiöistä. Sekä muuta siihen viittaavaa.

25.3.06

Kaveri löytää toisen

Jokin aika sitten kuulin, että pitkäaikainen kaverini aloitti seurustelun tytön kanssa. Olin todella iloinen. Tiesin, että sama kaveri oli ollut vuosia sitten ihastunut minuun ja olin tuntenut vuosia huonoa omatuntoa siitä, että en voinut vastata niihin mitenkään. Kaverin seurustelu oli kuin taakan nouseminen pois harteilta. Minä en enää ollut syypää siihen, että hän joutui olemaan yksin.

Suhde kuitenkin päättyi hyvin pian, mutta olen silti huojentunut (mutta myös pahoillani kaverini vuoksi). Ehkä nyt minut on unohdettu mahdollisena seurustelukumppanina eikä minun tarvitse tuntea enää painetta siihen suuntaan.

On kivaa kun saa olla sinkku ja ahdistun siitä jos haluaisi päästä lähempiin tekemisiin.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home