Pysytään piilossa

Anonyymia pohdintaa naiseudesta, sen odotuksista sekä siihen liittyvistä ilmiöistä. Sekä muuta siihen viittaavaa.

30.3.06

Minä laihdun - huolestuako?

Minä olen laihtunut. Aloitin 61 tai melkein 62 kilosta mikä oli minulle lievää ylipainoa. Tänään puntarini näytti 57,4kg. Painoni on tammikuusta lähtien tippunut hitaasti ja joidenkin housujen kohdalla saan pitää jo vyötä että ne istuisivat paremmin (kun taas reidet ovat sitä vanhaa samaa).

Kummallista on vain se, että en ole tehnyt mitään. Painon tippuminen on kyllä tervetullutta, mutta pitäisiköhän minun jo huolestua? Olen niitä ihmisiä jotka menevät lääkäriin vasta kun on pää kainalossa. Silloinkin ne tahtovat todeta minulle, että tule takaisin jos se pää on irti vielä neljän viikon päästä.

Toisaalta epäilen e-pillereitä (onko muilla kokemuksia?). E-pillereiden pitäisi useammin nostaa painoa mitä tiputtaa, mutta samoihin aikoihin kun aloitin e-pillereiden (Yasmin) käytön, niin painokin alkoi tippua. Olen aina ollut herkkä lihomaan vaikka olen syönyt kuin pikkulintu. Ehkä tuo on paikannut jonkin hormoonivajeen? Ehkä ruumi vihdoin käsittelee ruokaa kuin sen normaalisti pitäisikin?

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Tuon ylemmän postauksen valossa, miksi ihmeessä syöt e-pillereitä?

5:52 PM  
Blogger http mistress said...

Kuukautisten vuoksi :/ Mutta selvispä vihdoin kaverin ansiosta, että en ole ainoa joka tuon merkin ansiosta laihtuuu.

11:21 AM  

Post a Comment

<< Home